Квест – технології на уроках у 3 класі (вчитель Магас Х.І.)
https://rada.info/upload/users_files/23595958/16f81409431e1bec1ff95a1ea287707e.zip
Відчути почуття успішності від спільного творчого процесу, бажання долати труднощі у певних уміннях, навичках, необхідних у практичній діяльності, виконувати завдання в нестандартній формі, а головне - ненав’язливо захоплювати дітей освітнім процесом. Цьому сприяють використання квестових технологій. Виконуючи квест, школярі вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми, самостійно приймати рішення, знаходити шляхи виправлення помилок, зіставляти, порівнювати, приймати інші точки зору. Цікаво, що за ігровою формою приховується навчальна мета. Тому нашим третьокласникам часто доводиться на уроках знаходити предмети, рятувати героїв, подорожувати, відгадувати. Адже найголовніше у квесті — сюжет, на якому базується гра. Він має бути цікавим, заплутаним і непередбачуваним. Чим завершиться конкретна історія, заздалегідь не можна передбачити — гравці розставлять крапки над «i».