Обов'язки адміністрації
Обов'язки адміністрації
1. Освітнє середовище закладу освіти для дистанційного навчання
● налаштування розкладу занять з урахуванням раціонального використання робочого часу;
● фіксація заміни уроків / суміщення занять у табелі відпрацьованого часу;
● збалансування / адаптивний розподіл навантаження між різними видами діяльності протягом дня і навчального тижня;
● здійснення контролю за дотриманням вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах дистанційного навчання.
● створення умов для безпечного використання мережі Інтернет, формування навичок безпечної поведінки в інтернеті;
● створення антибулінгової програми та реалізація діяльності щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в інтернеті;
● створення та затвердження Правил поведінки учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання з дотриманням етичних норм, поваги до гідності, прав і свобод людини.
● здійснення аналізу реалізації дистанційного навчання, обговорення проблем і викликів, що виникають;
● внесення коректив до розкладу навчальних занять;
● розробка програми здорового способу життя під час дистанційного навчання (гігієна, фізична активність, контроль часу, який учні проводять за комп'ютером);
● аналіз причин відсутності здобувачів освіти на заняттях та вжиття відповідних заходів.
2. Система оцінювання здобувачів освіти
● ознайомлення педагогічних працівників з методичними рекомендаціями щодо викладання предметів у 2020-2021 н.р.;
● здійснення онлайн моніторингу виконання програмового матеріалу педагогічними працівниками;
● оприлюднення критеріїв, правил та процедури оцінювання навчальних досягнень учнів з різних предметів;
● контроль ведення учителями журналу обліку пропущених і замінених уроків;
● контроль за дотриманням педагогічними працівниками вимог об'єктивності оцінки навчальних досягнень учнів.
● аналіз дотримання вимог щодо навантаження учнів;
● здійснення онлайн моніторингу проведення уроків та завдань
● здійснення онлайн моніторингу успішності учнів та аналіз присутності учнів на заняттях, впровадження відповідних до ситуації заходів;
● аналіз результатів навчання здобувачів освіти, коригування календарно-тематичного планування з предметів.
.
3. Управлінські процеси закладу освіти
● моніторинг всіх баз даних учнів, педагогів, батьків;
● підтримка ведення освітньої діяльності школи в дистанційному режимі;
● створення комфортного середовища для конструктивної взаємодії всіх учасників освітнього процесу;
● моніторинг дотримання норм академічної доброчесності педагогічними працівниками та здобувачами освіти;
● контроль об'єктивності оцінювання результатів навчання;
● надання рекомендацій вчителям щодо використання електронних ресурсів, особливостей контролю з предмета;
● системне навчання вчителів з метою формування компетенцій використання електронних ресурсів здійснення ДН. Контроль
● створення і впровадження системи матеріального і морального заохочення педагогічних працівників;
● створення умов для реалізації прав і обов'язків учасників освітнього процесу;
● врахування пропозицій учасників освітнього процесу в прийнятті управлінських рішень;
● створення умов для розвитку самоврядування;
● аналіз відповідності режиму роботи закладу віковим особливостям та освітнім потребам здобувачів освіти;
● створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій.
https://rada.info/upload/users_files/23595958/b1f1ba10d0120b005f1ff2e099b18945.docx